18

Hej då var man 18 :)

Jupp, det är rätt JAG HAR FYLLT 18! Har fått en massa ehm...fina? presenter av några tjejer i klassen och sen har jag fått bra presenter av familj och släkt. Bland annat mp3, presentkort och biobiljetter :D

Har också druckit för första gången (WOW) blev inte full utan bara liiiiiiiite onykter om knappt det, men som vanligt hindrar det inte mig att göra vissa saker som jag inte borde göra. Är man blond så är man xD

Sen är man som vanligt sjukt förvirrad men det är jag alltid så det löser sig det också :D

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: malin

Haha, precis... Du är blond och gör duma saker även nykter ;P

2009-09-27 @ 16:18:11
URL: http://malinlilians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0