Mums!

Hej!

Hade en bra dag igår faktiskt :) Först var det svenska som var lite drygt men helt okej. Sen hade vi filosofiprov i grupp....det gick dock inte så bra. Jag, Magnus och Johan kunde typ inget om filosofin på medeltiden men jag hoppas det gick okej i alla fall :D

Sen var jag, Lollo och Emma på föreningsfotbollen. Typ ett enda stort slagsmål med alkohol men lite underhållande ändå. Efter det rullade kvällen bara på och den var bara helt awsome :D

Sofie och Jessica sov efter mycket om och men över här och det var mysigt :) Gick och la oss typ halv 4 sen så vaknade vi typ kvart över 11 av att min kära mor ringde men låg kvar tills typ 1-2 nån gång xD Då tyckte vi att det skulle vara gott med fryspizza så det blev vår frukost, näringsrikt och bra.

Nu är man dock ensam igen men ska försöka sätta igång nån bra film och mysa lite seee ya!

 


Kommentarer
Postat av: bella

men vad mysigt ^^

2009-10-03 @ 17:38:42
URL: http://osterasensegan.blogg.se/bellabuske/
Postat av: Jessica

fryysssPIZZZAAAA! :D

2009-10-03 @ 18:08:31
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0