Jag hade tråkigt....

Hej igen!

Känner mig värsta bra på det här med bloggandet nu haha xD
I alla fall, igår hade jag jättetråkigt så jag loggade in på msn och gissa vad? Emma hade också tråkigt så hon kom hit :D Vi var dock vaärldens datanördar hela kvällen. Satt vid datorerna och chattade typ hela kvällen haha xD Vi gick inte och la oss förrän vid typ 2:) Fixade även fejjan till Emma så det är bara att bli vän med henne :)

Igår chattade jag förutom med mina underbara vänner även med en viss person från skellefteå....han var faktiskt trevlig även om det höll på att spåra ut lite då och då (mest emmas fel). Sms trackade också Magnus, Johan och Victor trodde de blev pisst på mig men det verkade mest tycka att det var roligt att jag fick ångest...tyckte inte jag....

Är inne på fejjan nu och gissa vad? En tjej från unga reportrar tycker att alla vi ska få åka till Köpenhamn i December och vara med på klimatkonferansen, fatta vad kul det kan bli! Jag och Emma ska hjälpa till att övertala ledarna så att vi ska få göra det också hehe :)

Vi synes

 


Kommentarer
Postat av: bella

hehe ^^ vad roligt =)

2009-10-04 @ 20:19:32
URL: http://osterasensegan.blogg.se/bellabuske/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0