Det har hänt myche!

Hej!

Den här veckan har det hänt mycket! I måndags åkte jag hem till Jessica efter dansen för att sova över :) När vi kom hem till henne åt vi strips med en massa goda såser och drack saft GÖTT! Vi tittade också på sex and the city vilket var roligt.

På tisdagen var det friluftsdag och jag hade valt tipspromenad. Jag, Emma, Jessica, Fredrik och Frida gick tillsammans upp till spikbodarna som var målet. Frågorna var ganska svåra men vi lyckades nog ganska bra ändå, det var kul i alla fall :D Eftersom vi slutade tidigt gick jag och Jessica hem till Emma där vi tittade på en shopoholics bekännelser medan vi åt kladdkaka och drack kola :D Det var gott :)

Sen på Onsdag (tror jag) var jag hemma hos Emma igen och tittade på Dirty Dancing och den var SÅ BRA! sen blir man sjukt sugen på mys också när man ser den ;)

På fredag så följde jag med mamma, pappa och grannen på GIII för lite after work innan dansen, det var SUPER! Efter dansen gick vi ner på stan och kom fram till att vi ville gå ut så jag åkte hem slängde ner grejjorna i en väska  och cyklade till Emma. Där väntade Magnus som också skulle följa med ut :) Vi fastnade dock hemma hos Emma eftersom hon och Arvid tittade på film, men det var kul ändå :D Kom i alla fall in på marité kl.1.00 men jag och Magnus var inte så pepp så vi satt mest i soffan xD Efter det följde jag Magnus till bussen och sen gick Emma och jag på McDonalds, det var GÖTT det med :D Sen gick vi till Emma och kom på den briljanta idén att titta på flaschdance kl 3.00 på natten xD Det gick dock inte så bra eftersom vi typ somna hela tiden så vi gick och la oss istället :D

Nu är det snart en ny vecka...undra vad som händer då :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha vågar du sova över hos mer å mer? ;)

åh! jag ville också ut..men jag hade fitt plugg :(

2009-10-11 @ 21:30:25
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0