EU Ordförandeskapet

Tjena igen!!

Har kommit hem från Stockholm där jag varit på en kick off för unga reportrar. Det är runt 42 ungdomar som blivit uttagna till att dokumentera och följa ministermöten som sker runt om i landet. Jag och Emma som går i min klass ska rapportera från mötet i Åre som handlar om Miljö och Energi.

De två kick off dagarna i Stockholm var roliga och jag fick veta/lära mig mycket. Det var också roligt att träffa de andra som skulle rapportera. På tisdagskvällen åt vi middag på en båt som tog oss på en tur runt stockholm vilket var väldigt trevligt :D Allt som allt var det två braaa dagar =)


StadshusetDavid(Umeå), Julia(Tranås) och Erik(Lund) Terje(lärare Umeå), Sofia(Umeå)Jag och Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0