:D

Idag var det en bra dag, en mycket bra dag :)

Först så fick jag MVG på samhällsrapporten vilket kändes skööönt, sen fick jag tvärr reda på att webbrapporten skull in imorgon"PANIIIIIIIK" men det löser sig väl också.....

Efter att ha blivit lätt mobbad och skrattat lämnade jag skolan. När jag kom hem såg jag att jag hade blöivit antagen till unga reportrar YEY!! Det är att man ska vara reporter under sveriges EU ordförandeskap till hösten. Eftersom jag är lite töntig tycker jag att det e kul :)

Sen var det eurovision song contest som stod på agendan. Ganska dåliga låtar, urkassa programledare men killen som sitter med Shirley Clamp och kommenterar ärt så jävla bra. Han är sarkastisk och ironisk hela tiden, älskade när det urkassa programledarparet skulle trycka på röstningsknappen och dryga ut som faaan då sa han "knappen från helvetet är tillbaka" xD tyckte det var askul!!

Nu ska man sova så att man kan klå NV1 imorgon på brännbollen :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0