Dagen efter..

Tjena!!

Vet ni vad jag fick inatt?? En kondom i ansiktet och Sofie blev beskjuten av en....den som utsatte oss för detta trauma var så klart jessica (suprise suprise)


Jaja..Igår var Jessica, Sofie och Frida här för en trevlig kväll/natt. Det blev det också. Vi åt hemlagad kycklingwok, bastade och tittade på film :) Tror dock att nån smugglat ner alkohol i vårt alkohol fria vin, eller vad tror ni?? Jag tror supermaaaan håller med mig eller hur jessica?? xD


Vaknad i alla fall hyfsat sent idag och städade. Efter att ha ätit frukost hemma hos mig åkte jag, Sofie och Jessica till ÖB där vi handlade lite innan vi sa hej då och åkte åt varsitt håll. Eller åkte och åkte...jag gick hem från ÖB vilket jag är väldigt stolt över, det var ganska mysigt faktiskt :P


Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att pappa och mamma ska laga mat för jag e lite hungrig MEN JAG VÄGRAR laga mat själv .


Bilder från kvällen kommer kanske senare...ha dett gött

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHA!!!

2009-03-03 @ 22:27:58
URL: http://godisknarkare.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHA!!! JAG HÅLLER MED XD

tack för kvällen :D kram!!<3<3<33333

2009-03-03 @ 22:28:37
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0