Curlinghelg...

Hej!!


Ihelgen är det curlinghelg, det är nämligen Herr SM i Östersund. Det betyder att Johannes har spelat och nu när han inte gör det sitter han där dygnet runt, vilket är ganska skönt för då slipper man han. Mamma är också vara där för hon ska ju titta och vara domare. Pappa är ju tävlingsledare och ordförande för klubben samt coach för Johannes lag, så gissa vart han kommer vara?? Och sen så har farmor kommit upp från Stockholm för att hjälpa till lite grann med fiket :D så hon är också där en del. Det är bara lilla jag som inte ska göra nåt, SNACKA OM SKÖÖNT!!


Var där dock lite idag för jag jag hade inget bättre för mig, men tro inte att jag tittade på matcherna xD. Nej jag satt och spelade spel på Johannes mobil xD klarade ganska många levels faktiskt :)

Ja sen har jag inte gjort så mycket mer, bara slappat och mer slapp kommer det bli :D Hoppas ni har en bra helg och vi hörs :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul helg (: min helg består av kalas x) hahahaha x)

2009-03-21 @ 20:19:43
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0