LISTA

Utmanad av Sofie.

Fyra tv program jag brukar se:
Grey´s Anatomy
Bones
Navy CIS
Criminal Minds

Fyra saker jag gjorde i går:
Fikade med Sofie och Jessica
Badade
Skrattade
Åt tacos

Fyra saker jag längtar till:
Imorgon
Måndag
Sommaren
Nästa helg

Fyra saker som står på min önskelista:
Resor
Kärlek :)
Twister
Videokamera

Fyra saker jag avskyr:
Piggsvin
Banan
Bråk
Officiella sparka på sara dagen

Fyra saker jag tycker om att göra:
Ha tjejkväller
Fika
Gå på bio
Skratta

Fyra saker jag åt i går:
Semla
Tacos
Popcorn
Pasta

Fyra personer jag skickar den här listan vidare till:
Frida H
Frida O
Jessica
Hanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh! nej du har utnamat mig med :O

2009-02-28 @ 20:52:12
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0