En onsdags kväll

Jaha nu sitter jag här igen.

Har inte skrivit på jättelänge men det blir så när man har lov och rapporter att skriva men jaja nu sitter jag här i alla fall :D

Har mycket tankar som snurrar i huvudet båda såna som jag vill ha, typ vad jag ska göra i sommar och sen såna som jag inte vill ha eftersom de haar en vana att trassla till saker. Kan dock inte sluta tänka på vissa av dem, vilket är sjuuuuuukt jobbigt. Måste komma på hur jag ska göra men det löser sig ju också...någon gång....förhoppningsvis....

Tills det har löst sig ska jag i alla fall sitta här framför datorn/tv och dränka mig i dem tills de antingen försvinner eller jag kommer på en lösning :) Nån som har ett förslag på hur man snabbar upp den processen lite så tar jag gärna emot tips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0